הוצאת ויזת תייר לארה"ב לבעלי עבר פלילי – מסדרת "פרליגלים כותבים"

במסגרת הראיונות המתבצעים בשגרירות האמריקאית, שוקדים הפקידים על בדיקת טיבו של המרואיין ומידת התאמתו לסטנדרטים הקבועים מראש במסגרת מדיניות ההגירה.
כל אדם אשר מעלה את החשד בקרב הפקידים כי הוא איננו טס ליעדיו בתום לב, הרי שהוא עלול לקבל סירוב לבקשתו, וזאת כמובן ללא שום החזר כספי עבור האגרה או הזמן הרב שהוקצע לנושא.

במאמר הבא נתייחס למבקשי בקשה לוויזת תייר לארצות הברית אשר מגיעים עם רקורד פלילי.

וויזה לארצות הברית לבעלי עבר פלילי

דעו כי שאלת העבר הפלילי כבר מוכרזת במסגרת השאלון אותו אתם נדרשים למלא במסגרת בקשת האשרה. במשרדנו, אנו שמחים להציע שירות ליווי מקיף להוצאת הוויזה הכולל גם את מילוי הטפסים הנדרשים.

חשוב לדעת כי עבר פלילי הוא שאלה פורמלית אשר מופיעה במסגרת הבקשה לקבלת האשרה. איננו ממליצים כי אם אומרים באופן וודאי, כי אין להסתיר כל מידע שכזה מן הפקידות, ועליכם לציין את מצבכם בשקיפות מלאה.

חומרת העבירה

אחד מן הדברים הראשונים שאליהם מתייחסים הפקידים שבשגרירות האמריקאית הוא מידת חומרתה של העבירה. אם מדובר בעבירה שחומרתה מוטלת בספק, אז הרי שקבלת הויזה לארה"ב לא תפגע כתוצאה מסעיף זה. אם מדובר בעבירה חמורה, אז הרי שמרבית הסיכויים כי לא יתקבל כל אישור להוצאת הוויזה.

זמן העבירה

פקטור נוסף אשר נבחן במסגרת הגשת הבקשה הוא מועד העבירה. מיותר לציין כי במקרה בו אדם כבן 40 מבקש הוצאת ויזה וזאת לאחר שביצע עבירה פלילית בגיל 18, איננו שקול למקרה בו מדובר בבן 21 שביצע עבירה פלילית שנתיים קודם לכן.

רקורד מזמן ביצוע העבירה

ייתכן מאוד שעברכם ייבחן בקפידה על ידי הפקידים וזאת כדי לוודא אם ישנו חשש כי לא חזרתם אל המוטב. עם זאת, במקרים בהם יתברר כי למעט ביצוע העבירה, לא נרשמה כל התנהגות פסולה, אז הרי שסיכוייכם לקבלת אישור גדלים.

התייעצו עמנו

בעלי עבר פלילי ומעוניינים בקבלת ויזה? במשרד עורכי דין דותן כהן, נשמח לספק לכם ייעוץ מקצועי ולברר יחד עמכם את סיכויי ההצלחה לקבל האשרה הנדרשת. לפרטים נוספים התקשרו: 03-7534000 או השאירו פניה באתר.