מאיזה גיל צריך ויזה לארצות הברית? מסדרת "פרליגלים כותבים"

עד כמה שהיינו רוצים לקוות שזה נכון, ארצות הברית לא ממהרת לחלק פטורים לקבלת האשרה הנכספת. עם זאת, ישנם טווחי גילאים ברורים שעל פיהם אין צורך להתייצב לראיון אל מול הפקיד שבשגרירות.

אז רגע לפני שאתם מתחילים להכין את כל המסמכים, יוצרים קשר עם חברות או משרדי עורכי דין המלווים את התהליך או מבררים על כל ה"הוכחות" למיניהן שיראו לפקיד כי ישראל היא מקום מושבכם הקבוע ולא עבודה כלשהי אל מעבר לים, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על מגבלות הגיל להוצאת ויזת תייר לארצות הברית.

גילאים להוצאת ויזה לארה"ב

נתחיל מן החדשות הטובות – אם אתם מתכננים טיסה עם ילדיכם והם מתחת לגיל 14, אז הרי שהם אינם צריכים להתייצב יחד אתכם בראיון שבשגרירות.

עם זאת, חשוב לדעת כי הוצאת ויזת תייר לארצות הברית עודנה דורשת את כל המסמכים והטפסים הרלוונטיים. אם קבעתם תור לשגרירות בתל אביב או בירושלים, הביאו לצד המסמכים שלכם, את המסמכים של ילדיכם כולל דרכון. אם אתם כבר מחזיקים בוויזה, אינכם צריכים לסור אל השגרירות הקרובה ובאפשרותכם להזמין משלוח מיוחד עם כלל המסמכים.

ומה באשר לדרכון?

אל דאגה. בדיוק כמו שהתהליך עמכם דורש את לקיחת הדרכון ושליחתו חזרה אליכם עד 10 ימים מרגע האישור, כך מרגע הגעת המסמכים על-ידי חברת השליחויות, גם אתם תקבלו את האישור מוטבע על הדרכון עד ביתכם.

באיזו חברת שליחויות ניתן להשתמש?

אם אינכם צריכים להגיע לשגרירות, אז הרי שחשוב לדעת כי השליחות יכולה להתבצע אך ורק על-ידי חברת UPS.

בני 80 ומעלה? חסכתם לעצמכם עמידה בתור

מן העבר השני, גם בגילאי 80 ומעלה אין עוד צורך להגיע לראיון מול פקידי השגרירות. עם זאת, גם במקרה זה, עליכם להצטייד בכל המסמכים הנדרשים וזאת כדי שהפקידים יוכלו לאשר את נסיעתכם.

אם כן, הפטור הוא אמנם איננו מן הוויזה עצמה, אך האישור הוא מידי ועליכם רק להצטייד במסמכים הנדרשים.