כיצד חברה יכולה לסייע בהוצאת ויזה לארה"ב? מסדרת "פרליגלים כותבים"

בעוד שבמדינות רבות בעולם ניתן להוציא ויזת תייר בקלות די מפתיעה, הרי שארצות הברית לא עושה עבורנו הקלות מיוחדות. התהליך יכול להיות מרתיע ואולי קצת מורכב ומתיש עבור מי שאיננו מצוי בבירוקרטיה האמריקאית. בדיוק לשם כך ישנם משרדי עורכי דין וחברות שמטרתם לסייע לכל המעוניין והמעוניינת ביצירת כל הסידורים הנדרשים אל מול הגורמים הרלוונטיים.

סיוע בהוצאת ויזה לארצות הברית

מספיק לעלעל מעט בהנחיות הרשמיות הכתובות באתר השגרירות האמריקאית, כדי שנוכל להבין כי אין מדובר בתהליך קצר. החל מתשלום האגרה, דרך הבאת מגוון מסמכים, יצירת צילומים המותאמים בדיוק להנחיות של השגרירות ועוד – כל אלו עלולים להיות מבלבלים ובמיוחד עבור אלו שמעולם לא נדרשו לכך בעבר.

ראשית כל – אינכם פטורים מוויזה

ביקור אחד בשגרירות יבהיר לכם עד כמה הבירוקרטיה וההליכה אחר הכללים היא מאפיין אמריקאי מובהק. כל עוד אתם עומדים בטווח הגילאים המתאים, הרי שכניסתכם לארצות הברית לא תתאפשר אלא בקבלת וויזה. פטורים הם אינם אפשרות העומדת על הפרק.

כל הטפסים במקום אחד

אם אינכם יודעים כיצד לנהל את תהליך הוצאת הוויזה בכוחות עצמכם, דעו כי ישנם משרדי עורכי דין העוסקים בזה ושם אפשר לקבל ייעוץ מקצועי בכל הנוגע בהגשת בקשה לויזת תייר. ישנן גם חברות המעניקות שירות מקיף מיצירת הקשר הראשוני עם השגרירות ועד לקביעת התור.

אין מדובר בקביעת תור למספרה או בדואר, כי אם בהגשת מסמכים ובתשלום אגרה. חברה מקצועית המיומנת בהוצאת ויזה לארצות הברית, יכולה לסייע בכל הנדרש ולערוך את כל העבודה השחורה החל מטפסים ועד לקביעת יום הריאיון.

העלו את סיכוייכם להוצאת ויזה

לצד העובדה שמשרד עו"ד או חברה יכולים לסייע לכם בכלל התהליכים התבניתיים הנדרשים, באפשרותכם לקבל ייעוץ מקצועי שיאפשר לכם לצלוח את הריאיון בקלות רבה יותר.

הריאיון יכול לעבור בקלות רבה, או לחילופין להפוך לסיוט של ממש כאשר הפקיד כבר החליט מראש שאינכם מתאימים לקבלת האשרה הנחשקת. על כן, ייעוץ מקדים יוכל לחסוך מכם את המתחים הנלווים ולהדריך אתכם כיצד להתנהל נכונה וכיצד לענות בדיוק על ציפיותיהם של הפקידים.