הליך קבלת אזרחות אמריקאית

קיימות דרכים רבות לקבלת אזרחות אמריקאית. במשרד עו”ד דותן כהן יעמוד לרשותך צוות מיומן ומקצועי בנושאי הגירה, אשר יסייע לך במציאת המסלול המתאים לך ביותר.


האפשרויות לקבלת אזרחות אמריקאית הן

  • על ידי התאזרחות
  • נישואין לאזרח ארה”ב
  • צאצאים להורים בעלי אזרחות אמריקאית

ההחלטה לעתור לקבלת אזרחות אמריקאית הינה החלטה מהותית, ומרגע קבלת החלטה זו יכול משרד עו”ד דותן כהן לסייע בעדך בבדיקה האם הנך מתאים לאחד מסוגי האפשרויות שפורטו.

צורה אחרת של קבלת אזרחות אמריקאית הינה בקשה לקבלת גרין קארד. אם הנך בעל גרין קארד, הנך נחשב תושב קבע.

הגדרה: בעל גרין קארד (תושב קבע)

אדם אשר קיבל אישור לחיות ולעבוד בארה”ב על בסיס קבוע. כהוכחה למעמד זה יונפק עבורו כרטיס תושב קבע, הידוע יותר בציבור הרחב בכינוי גרין-קארד. ניתן לקבל מעמד תושב קבע בכמה דרכים. רוב האנשים משיגים מעמד זה באמצעות היותם נתמכים על ידי קרובי משפחתם או כמועסקים על ידי מעסיק אמריקאי בארה”ב. אחרים יכולים להשיג מעמד זה על ידי בקשת מקלט מדיני או היותם פליטים או במסגרת מסלול הומניטרי אחר.

משרד עו”ד דותן כהן יעזור לך בשלבים הרבים של בדיקת סיכוייך לקבלת גרין קאדר, שלב בדיקת התאמתך וכמובן ההגשה לקונסוליה. הצוות שלנו ילווה אותך ויעדכן אותך לגבי ההליך, בכל שלב והתפתחות, ויענה על כל שאלותיך לפני, בזמן ולאחרי סיום ההליך. לאחר קבלת הגרין-קארד נהייה שם בשבילך במידה ותצטרך לבקש הארכות תוקף וחידושים שלו.

תהליך ההתאזרחות

המבקשים אזרחות באמצעות התאזרחות בארה”ב חייבים לעמוד בדרישות המקדימות לפני הגשת בקשתם, ומבקש שיש ברשותו גרין קארד יסוייג בקריטריון שונה.

  • אם ברשותך גרין קארד למעלה מחמש (5) שנים, הנך מתאים להגירה במסלול התאזרחות, במידה ותעמוד בדרישות הסטנדרטיות.
  • אתה חייב להיות בן 18 שנה לפחות.
  • או, לחלופין: אם הנך בן/בת 18 שנה לפחות, נשוי/אה לאזרח/ית אמריקאי/ת וגר/ה עם אזרח/ית אמריקאי/ת לפחות 3 שנים
  • משרת בצבא ארה”ב (או מתכוון להגיש בקשה בתוך 6 חודשים לאחר שחרור בכבוד משירות צבאי); ושירתת בצבא לפחות שנה אחת.

משרד עו”ד דותן כהן המתמחה בדיני הגירה לארה”ב – יעזור לך בהבנת דרישות ההתאמה וכל החריגים היוצאים מן הכלל שלהן וידריך אותך בכל שלב של ההליך.

אזרחות אמריקאית