ויזת מבקר עסקי זמני B-1 מסדרת "פרליגלים כותבים"

מהי ויזת מבקר עסקי זמני?

בדומה לוויזת תייר, גם ויזת עסקים מוענקת למעוניינים בה, רק לאחר שהוכיחו כי מטרת ביקורם איננה השתקעות ועבודה קבועה בארצות הברית. החקיקה בנושא ההגירה של ארה"ב ידועה בקשיחותה ונראה כי בשנים האחרונות היא רק הולכת ומחמירה. על כן, מומלץ להבין במדויק את מטרות הוויזה ולהשתמש בידע המוקדם הזה לצורכי הראיון אל מול נציג הקונסוליה.

לאילו צרכים ניתן להוציא ויזת מבקר עסקי זמני

על פניו צמד המילים ויזת עסקים די מסגירה את מטרתה. ועם זאת, מומלץ להכיר באופן מדויק את הפעולות השונות שניתן לבצע בכפוף לקבלת ויזה שכזו. במאמר שלפניכם ריכזנו כל אחת מן הפעולות שאשרת עסקים בארה"ב מקנה.

  1. ביקור לקוחות

אם אתם בעלי עסק או חברה המספקים שירותים ומוצרים ללקוחותיכם שמעבר לים, או נדרשים להגיע לפגישות עסקיות שונות, אז הרי שבאפשרותכם לבקש ויזת עסקים. מומלץ להצטייד במלוא המידע אודות הלקוחות עבורם אתם מספקים את השירות וזאת כדי לגבש אמינות בינכם לבין הפקיד שבקונסוליה האמריקאית.

  1. יצירת משא ומתן

כבעלי עסק או חברה, אתם וודאי יודעים כי לא ניתן לחתום על עסקה אלא לאחר שבוצע משא ומתן אשר התווה את התנאים לשביעות רצונכם ורצון הקולגות / הלקוחות שלכם. על כן, וויזת עסקים מאפשרת כניסה למדינה לצורך פגישות עסקיות שמטרתן לסגור עסקאות ולהגיע להבנות אל מול לקוחות פוטנציאליים.

  1. וועדות מקצועיות וכנסים

זוכרים איך לפתע לרופא המשפחה שלכם אין תורים כלל כיוון שהוא בוועדה מקצועית בארצות הברית? את הביקור שלו הוא עשה באמצעות הצגת וויזת עסקים שאפשרה לו להיכנס למדינה מטעם סיבה זו. זהו קריטריון נפוץ נוסף אשר באמצעותו יכולים אנשי עסקים לבקש וויזת עסקים.

אודות משרדנו

משרד עורכי דין דותן כהן, מתמחים במתן שירות וייעוץ משפטי בנושאי הגירה, הוצאת אשרות וקבלת אזרחות במדינות: קנדה, אוסטרליה, ארצות הברית וישראל.

זקוקים לליווי לצורך הוצאת וויזת עסקים? משרדנו ישמח להעניק לכם שירות מקצועי ואדיב שמכוון בדיוק לצורכיכם.

לפרטים נוספים השאירו לנו פניה באתר או התקשרו למספר הטלפון: 03-7534000.